Ryzove diety

23. května 2010 v 11:27 |  *DIETS*
5-TYZDNOVY MARATON

( za 36 dni schudnete minimalne dve tretiny zbytocnych kil )

Zakladnou potravinou je naturalna ryza, ktoru si pripravujete bez soli ci oleja. Dieta sa deli na 4 zakladne fazy, kazda trva 9 dni. Pozor, ryza odvodnuje, dbajte za pitny rezim ! Idealna je voda a caje.

FAZA 1. : Jete len cistu ryzu.
FAZA 2. : Ryzu mozete zmiesat s dusenou zeleninou. Idealna je mrkva, petrzlen ci ruzickovy kel.
FAZA 3. : Ryzu kombinujte si strukovinami. Sosovicu vsak nevarte ani len so susenymi slivkami, fazulu pripravujte bez kvapky tuku ! Vyskusajte bobkovy list, nove korenie a stipku skorice.
FAZA 4. : Kuru uzatvorite servirovanim ryze s cerstvou zeleninou. Salat si vsak nesmiete ochutit ani octom.

!!! Ak nezmenite stravovanie, ktore ste vyznavali pred dietou, do roka mate kila naspat !!!

43
12-DNOVY SPRINT

( Nastartuje vas, lebo vam dokaze, ze k chudnutiu staci zmena jedalneho listka. )

Princip zostava ten isty, len fazy sa striedaju uz po troch dnoch. Velkym plusom ryzovej kury je, ze vas vyborne zasyti a mozete jej zjest akekolvek mnozstvo. Hlad bude pre vas neznamym pojmom.

!!! Ma len kratkodoby ucinok !!!

44

ZMIESANA DISCIPLINA

( Nejete len ryzu )

Podoba sa stredomorskej diete. Denne nemozete zjest viac ako 400g varenej ryze. Z dosahu odstrante vsetky zivocisne tuky. Spriatelte sa s rastlinnymi olejmi, najviac s zastudena lisovanymi druhmi. Zrieknite sa vsemoznych sladkosti a vymente ich za ovocie. S ryzou kombinujte hydinu, ryby, zeleninu. Neodopierajte si nizkotucne mliecne vyrobky ! Raz tyzdenne vymente dennu davku ryze za polovicnu davku zemiakov.

!!! Musite si strazit zlozenie jedal !!!

45
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Len KLIK, ze ste tu boli ;)

KLIK

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama